niedziela, 16 listopada 2014

Salonowe opowieści + DIY

 
Metamorfoza salonu to u nas nieustający proces. Dzisiaj pokaże zaledwie jego cześć. To co zobaczycie to widok z głównego punktu obserwacyjnego salonu, czyli kanapy :) 
 Jak to w wielu domach bywa to tutaj spędza się najwięcej czasu. Cały pokój pomalowany jest  na biało, nawet kominek. Co pewno dla wielu z Was może wydawać się mało praktyczne. Ale dokładnie taki mi się marzył, biały i prosty w iście skandynawskim stylu. Aby się tak szybko nie brudził, pomalowaliśmy go lateksową farbą. I na razie się super sprawdza.
Na podłogi wybraliśmy bielony dąb, chociaż też mocno rozważałam białe dechy - tutaj jednak pragmatyzm wziął górę.
    
Strzałem w dziesiątkę okazała się być ściana z białej cegły. Wyszło lepiej niż się spodziewałam! Naprawdę polecam - super odmienia wnętrze :)






DIY Drabina
A oto i małe DIY. Drabiny na blogach podziwiałam już od dawna. Więc przyszedł czas i na mnie! 
Postanowiłam zatem zrobić taką sama. Szybki wypad do Leroya i drabina gotowa ;) A efekty poniżej.
Na razie została w wersji "saute", ale pewno prędzej czy później trafi pod pędzel. Muszę jeszcze przemyśleć kolor. Biały czy szary? Jakieś sugestie???



Potrzebne materiały:
- 2 szersze listewki (użyłam 200 x 5 cm)
- 1 węższa listewka (200 x 3 cm)
- gwoździe, miarka, młotek, ołówek i linijka
łączny koszt wyszedł ok. 17 zł

Mała uwaga: najlepiej poziome szczebelki drabin ucinać pod skosem.




W poście udział wzięły:
Świeczniki szklane - Ikea
Gwiazdka drewniana - House of white
Domek dla ptaszków i metalowa tablica  - tutaj
Białe cotton balls



 

1 komentarz:

  1. Piękny jest ten Wasz dom! Uwielbiam czytać i oglądać Twojego bloga! Ja się wreszcie pogodziłam z tym, że nie będę miała swojego domu i przeglądam oferty na mieszkania krakow ruczaj . Mam nadzieję, że znajdę w miare przestronne wnętrze, ale deweloper Lokum wydaje się mieć piękne mieszkania!

    OdpowiedzUsuń